خبرگزاری فارس: دشمنان از بمب خودباوری در دل مردم ما می‏ترسند

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان سمنان، محمدرضا قوچانی در گردهمایی بصیرتی و سیاسی کارکنان سپاه شاهرود که در حسینیه ثارالله این نهاد برگزار شد، در سخنانی با اشاره به سخن امام خمینی (ره) اظهار کرد: امام تأکید داشت ما تا امروز بر حسب تکلیف آمده‌ایم و از این به بعد هم بر حسب تکلیف عمل خواهیم کرد و راه و هدف ما، انجام تکلیف است.

وی افزود: امام راحل با انقلاب جهانی خود سبب شد تا مستضعفان عالم در میان مستکبران قد علم کرده و ابراز وجود کنند و مقدمات وعده الهی محقق شود.

این کارشناس ارشد مسائل سیاسی سپاه خاطر نشان کرد: از ابتدای انقلاب تاکنون، دشمنان تلاش دارند تا اهداف و آرمان‏های انقلاب اسلامی که برگرفته از اندیشه‏های ناب امام راحل است را نابود کنند و از این کار دست‏بردار نیستند.

قوچانی با بیان اینکه اتحاد و یکپارچگی ملی سبب مقابله با تهاجم دشمنان است، بیان کرد: اینکه امام (ره) بارها و بارها تأکید بر وحدت و اتحاد داشتند، به همین دلیل بود و امروز نیز باید این اتحاد را حفظ کنیم.

وی عنوان کرد: گاهی آزار خودی‏ها بیشتر موجب زخم می‏شود و در واقع خون دل خوردن سخت‌تر از خون دادن است و این را امام راحل و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، بارها و بارها تجربه کرده‏اند و تذکرات فراوانی نیز داده‏اند.

فرمانده سابق سپاه شمال‌غرب تهران بزرگ گفت: امروز دلهره دشمن از این نیست که ما بمب اتم بسازیم، آنها از بمب خودباوری در دل مردم ما می‏ترسند و تلاش دارند تا این بمب را خنثی کنند.






برچسب ها : اخبار سپاه شاهرود  ,